fadil=bajs :D

Jag vet, jag vet! Jag är medveten om att jag inte skrivit på ett tag, så ni behöver inte påpeka det. Har haft annat för mej, HEHEHE ...
Otroligt trött, och ändå så vaknar jag en halvtimme tidigare innan alarmet går. Och jag har inte strechat (stavning) på hundra år! Okej, för typ en vecka sen men ändå, vad slapp jag har blivit. INTE bra.

Var i skolan idag, som vanligt x'D Sjukt vad jag stör mej på fadil elr hur det nu stavas! efterbliven lärare.
Jag: Hur gör man det här? (hade teknik)
Han: **visar** sen, fattar du?
Jag: Nej..
Han: Som vanligt!

VADÅÅÅÅ SOM VANLIGT? VEM TROR HAN ATT HAN E IGENTLIGEN ?!   alla föddes inte till Einstein! (stavning?) hade lust o säga nåt riiiiiktigt taskigt men sen skulle det bli hemringning säkert ;o men nästa gång han säger nåt sånt tänker jag fälla en och en annan kommentar om honom, bryr mej inte om han ringer hem -.-

HAHA juste, nu när jag sa taskig. Christer fick damp på gympan, han ba: dra åt helvetet? HAHA, lite läskigt..

men bloggar mer imon. Puss&hej!

Kommentarer
Postat av: shiba

Hatar honom, bajs jävel

2010-04-19 @ 19:46:02
URL: http://shibaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0