irini e käär....!

Hejsan! hihhi mysig dag, träffade Jennifer påväg till stallet, men iaf vi gick o rykta TinTin.. smuuuutsig hääst!
HAHA innan uppropet så satt jag o funderade vad jag skulle äta, cocosboll? godis? macka? -.-' iaf, köpte efter att jag hade ridit..
omg, när gunilla sa att jag fick Jappa höll jag på att svimma, men herrejävlar vad myysig han var! Sjuukt, tror jag e käär. Ny favvohäst på g? elr ja, Babsan e ju min favvis men av storhästarna då, har jag liksom inte fallit för någon, men Jappa var öööhhh... kan inte komma på nåt bra ord som passar in.
Gick riktigt bra, med lite (MYCKET) hjälp av Nadja!  Hahah stackars Jappa, han typ sparka värsta hårt i väggen, man såg verkligen att han fick ont.. för han slutade o fåna sig x'D
Men han var skön o rida, bortsett från högergaloppen!

Kanske färgar håret efter lovet! Har inte hunnit göra det, och jag kmr inte hinna göra det under helgen..

Fyfan, skolan börjar snart och jag har verkligen inte nån lust o gå dit. Eller ja, det har man inte haft sen man började 7:an -.-'

men ska dra mej. puss&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0