irini+dressyr=katastrof

Tror jag måste lägga mej men jag gör ett litet inlägg innan dess. Sitter här, lyssnar på musik o tänker lite. Borde läsa klart boken, har bara ca 30 sidor kvar! 
Vi ska ju rida ett dressyrprogram vecka 19? nånstans där, så jag har placerat ut en massa bokstäver i hallen o sprang runt som en galning med papperet i handen! Men det är sjukt svårt att plugga in ett dressyrprogram (har aldrig gjort det förut) om nån nu undrade så är det LC:1 jag ska rida..

Efter skolan imon så ska jag till stallet e det tänkt, skulle haft hemspråk men ria kommer inte så jag vill inte vara ensam med min lärare :P  Måste ta en anmälningsblankett till cupen också 2 maj.  funderar på att ta med mej kameran :D  om det e fint väder..  Såg på nyheterna, sägs att det kmr blåsa över helgen! :O 

men ska ta o läsa ut boken, hejdå!

______________________________________________________________________________________________


You got it, you got it
some kind of magic.
Hypnotic, hypnotic you leaving me breathless.
I hate this! I hate this!
You're not the one I believe in..
Oh God is my witness
.


Kommentarer
Postat av: stina

skaaa vi träna in programet ;sss

har vi ens fått det ? (a)

2010-04-25 @ 18:46:14
Postat av: Anonym

jag antar det ;o för vi skrev ju upp oss på vilka hästar o så vi ville ha, japp vi fick pappret nån gång under höst-terminen om jag inte minns fel? xD

2010-04-25 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0