Liseberg

En sjuukt lyckad dag med Julia igår! <3 Jättekul verkligen :D
Åkte runt lite o så, HAHAHA på uppswinget HAAHA jag skrek så jävla mkt så Julia börja skratta, o sen så börja jag skratta o sammtidigt så skrek jag xD  vi kollade också på den nya 3D filmen Sammy nånting, haha japp julias älskling !  men sen runt 7 gick vi till stora scenen Dead by April skulle spela. Awsome låtar asså, HAHA jag o julia stod o hoppades att dom skulle spela losing you (från början) o det var ju den sista låten du skulle spela..x'D
Men konserten var asbra förutom att vi höll på att frysa ihjäl, svinkallt var det! 
Och sen så vill jag tacka julia som fixade min header :D
här kommer lite bilder.. !

  haha asläskig! :O

 DbA 




 

Kommentarer
Postat av: julia

bäst var det! :D <3

2010-04-25 @ 13:51:26
URL: http://faini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0