onsdag

Såå! haha höll på att bränna maten, illa..   Rätt så rolig dag faktist, elr det var en normal dag igentligen. Inget särskilt hände.  Herregud asså, den där kuddjäveln jag håller på med i syslöjden fyfan vilken damp asså asjobbig. Idag när jag hade syslöjd, så frågade margareta mej om jag ville fota på den där städdagen -.- med hennes kamera o så, sen så föreslog jag om jag kunde fota med min system o blablabla. Så vi får se hur det går, kommer misslyckas totalt kanske lägger upp några bilder på bloggen isåfall. Ska ha utvecklingssamtal nästa torsdag! Lite nervös är man.. 

Lite tråkigt väder ute, men när man väl sitter inomhus är det lite mysigt måste jag säga. Solen kommer ju inte visa sig den här veckan, kanske lite då men annars kommer det vara molnigt hela veckan. (Enligt SMHI) haha

men jag tror att jag avslutar inlägget här, hoppas ni en fortsatt bra dag.
hejdå! 



                            Silverstein - my heroine (acoustic)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0