sista delen av p-akuten xD

Rätt så varmt idag! elr ja, varmt o varmt det var behagligt väder iaf. Skoladagen var väl rätt så okej.
jag vill ha godis :( elr glass..  HAHA jag e sååå klantig, jag tar limtuben (på tekniken) så klämmer jag ut lite sen så håller jag kvar min hand så elr vad man ska säga så kom det på mina leggins, värsta fläcken asså, jag bah: fadil?hur tar man bort dehär? han bah: men bensin.  wtf?!

men jag ska ta o kolla på det sista avsnittet av ponnyakuten! jag kommer börja bööööööla HAHA jacob..

tror jag skriver ett till inlägg lite senare, hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Hanadi

HAHAHAHA! Han kanske kommer bööööla för lilla ööööödet! HAHAHAHAHAH <3

2010-04-28 @ 19:45:01
URL: http://ffotografens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0