skola imon.. :(

hEJSAN SveJSan! Har inte gjort så mycket under dagen bara slöat mej o så, kollade på film också.
final destination 3 och 4:an, ärligt talat tycker jag att båda dom är dåliga! Den ända bra av alla dom här e 2:an mycket mer spännande o så.. Lånade en ny bok också, en kriminalroman o den heter I denna ljuva sommartid
Iaf skola imon -.-'  inte alls pepp på det, inte på lägret som vi ska på heller för den delen.. och vi har svenskaprov också! läxförhör i engelska o sen måste jag plugga liite till provet i biologi som vi kommer ha om två veckor..
Det ända jag ser fram emot den här veckan är cupen! Ska bli askul, tror jag xD Om jag ska vara ärlig är jag lite nervös, tror det var stilbedömning som gällde? o sen undrar jag också vilken häst jag kommer få. Hoppas det är bra väder också, så vi kan ridafram ute i paddocken..

Håller på att ladda ner några låtar också, lägger upp några bilder imon som emily har fotat!

aja godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0