TACK KEVIN!

hejhej! jag vet, jag har inte bloggat så mkt dom här senaste dagarna men jag har vart ute o så. Med Julia alltså! <3
HAHAHA omg, sjuuk dag idag, var i stallet o så sen så stack vi till b-plan runt 18:30? iaf så skulle vi åka spårvagn hem sen så åkte vi tbx till b-plan och sen så kliver vi på. Och när vi är vid wiesel (stavning?) så hittar jag inte min mobil! :O  (och nej, den var inte i min jackficka) haha, så åker vi tillbaka. Och nää ingen mobil där inte!
Så ringer vi till den en gång till, så svarar nån sen så kollar jag runt ;s gissa vem jag ser!?
Kevin! Med min mobil i handen OMG snacka om att jag blev överlycklig !!  haha ett STOOOOORT tack till kevin då! :D

iaf, jag o Julia åkte runt igår. Och vi åkte ända till Billdal ;o Vi satt i en buss, som åkte till ''snipen''? aja, så vi åkte på den då! och så såg vi en tjej med ridkläder o sånt, o Julia ba vi följer efter henne..
HAHAH ja, vi hamnade på Billdals Ridklubb! Jättestort ställe asså, fint var det också. Skit söta ponnier fanns där xD

men sen åkte vi tbx till stan efter ett kort besök där, o vi åkte till MC i wiesel herregud, jag dog x'D

Men det har varit askul dom här senaste dagarna, och imon så ska jag följa med julia till stallet!
 bilder kmr snart..
puss på alla!


Kommentarer
Postat av: faiinii

omg! bästa dagarna !

nästan ett helt loov har vi träffats, haha eller ja. två dagar xD

men ändå. sen feb va det 5månader sedan vi träffades sist :o



bäst iaf! <3

2010-04-07 @ 22:10:22
URL: http://faini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0