tisdag -.-

hejhej, tonade håret nyss! Ser ingen skillnad just nu, eftersom håret är fortfarande blött! Dagen har väl varit rätt så rolig faktist, askul men venice och elvedina på hemvägen xD iaf, jag fick min mobil tbx! :D snacka om att jag blev glad.. men jaja, längtar till grekland som in i helvetet asså och snart e min födelsedag också, och min syrras i min kusins o shit HAAH halva min släkt fyller år i maj xD

Blaaaah, när kommer starlistorna upp?! e nervös som tusan, AHAH elr inte jag e mer nervös över vilken häst jag får o så.. annars e det ju hur lugnt som helst. Jag är aldrig nervös inför tävling, bara första gången men alla e ju det då. Nu när jag har varit med lite längre så har det släppt. Jag har typ gjort att man kan göra på tävling, vägrat ut mej, hästen har inte velat röra på sig, och ramlat av! jag har faktist inte rivit nån bom på tävling.

men jag måste dra mej, hejdå! :D




emily har fixat videon(innehåller bilder på emily också) på mej o chuck från hoppträningen i fredags!
tack emily <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vad gulligt x'd

2010-04-29 @ 20:06:02
Postat av: Emily <3

haha , du & Chuck är ett fint ekipage ;) stav

2010-05-30 @ 22:01:25
URL: http://trosornapasne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0