tummen ner för island.

Sjukt vad jag stör mej på det som hände på island, vulkanutbrottet asså! Mitt i det fina vädret så kommer massa moln o shit, det typ snöade/haglade OCH regnade idag HAHA  -.- jättekallt på morgonen 0 grader kl 06:00
vilken skillnad ändå om man jämför med förra året 2009 april! Ni kan kolla på shibas blogg : http://shibaali.blogg.se/  HAHA var glad shiba för att jag gör reklam för din blogg! (ni ser bilderna på nåt av inläggen där..)  
 
Lisse öppnar ju på lördag, nån som vill gå med mej OCH köpa guldpass!      helvete vad jag har saknat det, speciellt förra sommaren så jävla bäst!  HAHA alltid lika klantig, tappade bort mitt guldpass elr ja om jag ska vara ärlig så åkte den ur min fick när jag åkte, och sen så spärrades kortet efter ett tag så jag fick ett nytt! vilka minnen man har därifrån..

skoldagen har varit rätt så rolig! HAHAH jag höll på och dö när jag städade mitt skåp med Beyza idag! fyfan asså hittade typ 1000 sudd, en och en annan penna längst ner. Två tandborstar en fanta skor en massa koftor och sen så kan jag inte fortsätta haha x'd 

men jag måste dra, hadebäst!

 HAHAH bjuder på bilden! :D (igga mej)

Kommentarer
Postat av: shiba

haha

2010-04-20 @ 17:39:26
URL: http://shibaali.blogg.se/
Postat av: bellaaaaaaaaaaaaaa

tuffingar på bild. helt klart!

2010-04-21 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0