trött!

Hejhej! :D Sitter här o plattar håret, till imon..
Rätt så tråkig dag faktist, stack ut runt 7 med pappa o promenerade, FYFAN!  mitt knä dampade, sjukt jobbigt att mina ben (knä) e så ''svaga''  vissa gånger tappar jag känseln och måste sitta ner :(  asjobbigt, tar typ några konstiga piller xD

Anyway, lite trött e jag faktist och töstig. Vänta lite, ska ut till köket o dricka, så! AHHA fan vad onödigt! ._.
Jag blir sjukt deprimerad över att skolan börjar snart, elr ja imon* har haft det så skönt under lovet, vill inte dit.
jävlapiss!  antar att jag ska söka in till katolska! eftersom tolered hade inte plats i den klassen jag ville gå i, ska snacka med pappa o fråga om han kan ringa. Hhaha mauro kmr få damp, elr fyfan vad jag hatar hnm.. igentligen.

men ska läsa lite ur min bok nu.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0