skånska e bäst! D: (dialekten asså)

hejhej!  Shit asså, jag hade INTE föreställt mej det här lovet att det skulle bli såhär igentligen.
Jag hade tänkt mej : Sitta hemma i slappa, äta godis kolla på film varje dag nörda mej vid datorn.
Men nej! Istället går jag upp tidigt o drar till stallet o åker runt i gbg. HAHA men visst, det e roligt! :D

Pappa ba: Ska vi äta pizza idag elr vad tkr du? jag bah: noooooooooooooooooooooooo (jag sa det inte högt)
jaja, det blev pizza iaf, sen träffade man julia<3 tre dagar har vi träffat varandra! :D Och vi åkte till stallet.
Sen var jag med Hanadi och Amie, haha askul! <3  Det blir stallet imon också! För jag ska rida dåe, hehe hoppas på ööh på jag vet inte riktigt, vill pröva stanley! Har för mej att jag kmr få nån heeeelt annan ;o

hihi, kmr liite bilder nu från dom här dagarna!




 Japp, vi åkte till så kallade SNIPEN (men inte hela vägen)

 här RÅKADE vi hamna, Billdals Ridklubb!

 sjukt sööt ponny som jag inte kmr ihåg vad den hette -.-'

 mc -.-

 fiinaste :(

 Chuck är alltid lika mysig! bebis. åt upp min kofta :O


 Cameron var lika stor.. som vanligt x'D

Kollade på sen när Julia...
 Emily...
 Och Linda red! Efter det..
var jag med dom här snyggingarna :D<3
HAHA, ööööödet, bööööööla  omg JACOB!
 Mina nya linser! ''twilight'' svindyra var dom, kostade mej en hel 500 lapp :(  

Det var allt! Pösss&heej!

Kommentarer
Postat av: Esra ^^

Snygga linser :)

2010-04-09 @ 10:34:06
URL: http://ciipcakee.blogg.se/
Postat av: julia

skicka bilderna till mig ! :D

2010-04-09 @ 10:46:10
URL: http://faini.blogg.se/
Postat av: Hanadi ^^

HAHAHAHAHA... det var så jävla bäst! :D <3

2010-04-09 @ 14:00:43
URL: http://ffotografens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0