vet-inte-vad-jag-ska-skriva.

hata vädret säger jag bara. typ haglade/snöade helt sjukt, april månad.

påväg till skolan såg jag en ridhjälm??? på en sån sand-sak x'd OMG  asså den bara stog där, o väntade på att jag skulle ta den SJUUUUUUKT SNYGG var den skulle passat med mina nya ridbyxor -.- jag ba - wtf? en ridhjälm!?  det var SÅ nära *visar* att jag skulla ta den men, det skulle vara fult av mej ...

Hade grannus förra veckan btw! sån bajstrav han har :( och så skrev jag upp hnm på min lista, men jag tog chuck också.. Hoppning nu på fredag och sen har jag hoppträning efter! HIHI :D

tog sönder mina tights idag också, typiskt mej.. när jag sprang ute i skogen HAHAH en tagg fastna sen det gick hål så sprang jag vidare o så ''skar'' jag mej på den.

HAHAHA jag dog på hemvägen med venice och elvedina xD

men ska dra till pappsen nu. hej sålänge! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0