Clarebergan cup omg1

HEJSAN SVEJSAN, så att alla vet, så fortsätter jag inte med min blogg. Eller jo, men jag kommer bara ladda upp bilder, när jag har vart o fotat elr på nån tävling elr så. Clarebergan cup idag!  sjukt kul. jättelängesen man tävlade,  men HAHA babsan hade damp i paddocken helt jävla pigg. Men haha hindrena på framhoppningen såg ut o va typ 90?  ;o

Men jag är sjukt nöjd med min runda! felfria då, men AHAHh klant irini, borde tatt den korta vägen till 8:an -.-'
Men ett STORT grattis till Emma som vann idag med Chuck, var en jättefin runda ;D

nu kommer lite bilder & filmen.








och nu kommer bilderna!


kan man vara sötare än min lilla bebis?
 haha ser ut som jag vet inte vad ;o
  HEHE vi e coola (h'
 bilder från videoklippet




hoppade av för tidigt, så jag hängde efter.


det får räcka nu xD  hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma :D

Haha (y) Thanks ;D

Haha den som filmade filmade nt mej va ? xd

HAHA BARA UNDERADE FÖR VILLE SE HUR DE SÅG UT ;o

2010-05-04 @ 17:52:18
Postat av: Esra

:)

2010-05-05 @ 19:56:06
URL: http://ciipcakee.blogg.se/
Postat av: Stephanie

haallåååe uppdatera människa !!!

2010-06-25 @ 11:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0